עבודה באירופה לישראלים

שגרירות ארה"ב מעריכה שיש בישראל בין 120,000 ל-200,000 אמריקאים. ממשלת ישראל אומרת שאינה יודעת כמה מהעולים שלה שמרו על אזרחותם הקודמת.

זה הפך את השגת הדרכונים של המדינות הללו לאטרקטיבית מספיק כדי להתגבר על ההיסטוריה הכואבת. תוכניות אשרת עבודה במדינות אירופה נוצרו כדי לכסות את צורכי העבודה של המדינות המתאימות ולמלא פערים בעבודה.

לפרטים נוספים תוכלו להיכנס לאתר המדור – https://www.amador.co.il

אזרחי מדינות אחרות חייבים להגיש בקשה ולקבל אשרת עבודה לפני הכניסה לאזור שנגן לצורך פעילות עסקית

אזרחי ארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, ישראל, יפן, ניו זילנד, שוויץ והאיחוד האירופי אינם צריכים להגיש בקשה לוויזת עבודה לאירופה. עם זאת, לאחר הגעתם למדינה בה יעבדו, עליהם להגיש בקשה לאישור שהייה ואישור עבודה.

זרים המתכוונים לעבוד בישראל חייבים לקבל אישור עבודה

אם אתם רוצים לעבוד בישראל, בדקו אם אתם צריכים ויזה או אישור עבודה. אנו ממליצים בחום להגיש בקשה לוויזת עבודה לאירופה לפחות חודשיים לפני הנסיעה למדינת שנגן בה אתם מתכננים לעבוד.

לכן

מומלץ להגיש בקשה ל-ETIAS מישראל לפחות 3 ימי עבודה לפני מועד היציאה המתוכנן של המטייל לאירופה. החל מסוף 2022, כל אזרחי ישראל, לרבות קטינים הנוסעים מישראל לאירופה, חייבים להגיש בקשה מקוונת ולקבל פטור מוויזת ETIAS לפני יציאתם מארץ מוצאם. בעלי דרכון ישראלי יוכלו להגיש בקשה לפטור מוויזת ETIAS כדי להיכנס לאירופה מהנוחות של ביתם או משרדם. על מנת להגיש בקשה ל-ETIAS מישראל לאירופה, הנוסעים צריכים מסמכים ומידע מסוימים.

לפרטים נוספים תוכלו להיכנס לאתר המדור – https://www.amador.co.il

אזרחים ישראלים המעוניינים לשהות באיחוד האירופי יותר מ-90 יום צריכים להגיש בקשה לאשרת שנגן או סוגים אחרים של אשרות ארוכות טווח

כגון אשרות עבודה, ויזות סטודנטים או אשרות שהייה. עם אישור שהייה, קונים יכולים לנסוע ללא ויזה בתוך האיחוד האירופי. לאחר קבלת האזרחות, ברוב המקרים, הקונים יוכלו לנסוע ללא ויזה ל-170 מדינות/אזורים.

למשרדים המשפטיים שלנו יש למעלה מ-30 שנות ניסיון בסיוע ללקוחות עם צרכי ההגירה והוויזה שלהם בבריטניה

ישראל, ארה"ב, קנדה ומדינות אחרות. עבודה בישראל כזר אפשרית אם יש לך את הכישורים המתאימים ומסמכי אישור עבודה מסודרים. ישראל מייצרת מדי שנה מספר רב של אנשי מקצוע מיומנים, כך שהגולים יצטרכו לבלוט מהקהל אם הם רוצים לקבל עבודה בארץ.

הדרך הטובה ביותר למצוא עבודה בישראל כזר היא להתחיל לחפש באינטרנט לפני ההגעה לארץ. כך, ניתן לעבור ראיון ולאחר מכן, במידת הצורך, לבקר בארץ באשרת תייר.
למידע מורחב אודות עבודה באירופה לישראלים מומלץ לגשת לאתר

הגש בקשה לויזה במשרד המייצג את המדינה בה תעבוד במדינת מגוריך. מדינות מסוימות יבקשו ממך למצוא עבודה לפני הגשת בקשה לויזה.

עבודה כזר בישראל מצריכה אשרת עבודה תקפה

ניתן לקבל אותו רק לאחר קבלת הצעת מחיר מחברה ישראלית. אם אתה אזרח הולנדי, אתה יכול לעבוד במדינה אחרת באיחוד האירופי ללא ויזה או אישור עבודה. כל מי שעומד בתקנים ובדרישות שנקבעו על ידי מדינות אירופה יכול לעבוד באירופה.

אם אתם מחפשים להתרחב למדינות אירופה או להעסיק עובדים מרוחקים אבל רוצים להיפטר מהטרדות הנסיעות ולפתוח סניף או חברת בת באותן מדינות

שקול לעבוד עם Globalization Partners, EOR עולמי עם נוכחות ארצית. כולל חוויות במדינה עבור 187 מדינות. לכן, יצירת קשרים שימושיים במדינה במזרח התיכון תעזור להשיג עבודה. אם אתם תוהים איך להשיג עבודה בישראל כזר, קחו בחשבון שזה יכול להיות קשה.

שימו לב שעבודה בישראל ללא אשרת B/1

היא עבירה פלילית. אם ייתפס עובד ללא ויזה, המעסיק צפוי לקנסות וקנסות. עם זאת, אתה יכול לעבוד באזור שנגן אם יש לך אשרת עסקים לאומית (D) שהונפקה על ידי אחת מ-26 מדינות אירופה שהן חלק מאזור שנגן. מדינות רבות דורשות ויזה מישראלים מאשר מאירופים.

לפרטים נוספים תוכלו להיכנס לאתר המדור – https://www.amador.co.il

בבקרים של ימי חול

לא נדיר לראות תור של ישראלים המשתרע משגרירויות אירופה לתל אביב בחיפוש אחר אשרות או דרכונים. על פי מפה מיוחדת במינה של חברות טכנולוגיה ישראליות הפועלות באירופה, פועלות 912 סטארטאפים ישראלים ב-27 מדינות האיחוד האירופי ובריטניה, המעסיקות 24,223 אירופאים. הדו"ח הוצג ביום רביעי בתל אביב באירוע לציון 25 שנה ליחסי הסחר של האיחוד האירופי-ישראל, בו השתתפו שגרירי אירופה.

ELNET (רשת מנהיגות אירופית) פועלת לחיזוק היחסים בין אירופה וישראל על בסיס ערכים דמוקרטיים משותפים ואינטרסים אסטרטגיים משותפים

ELNET משפיעה על נושאים פוליטיים עכשוויים המשפיעים על היחסים בין אירופה וישראל על ידי בניית קשרים בין מנהיגים אירופיים וישראלים ברמה גבוהה, מתן תוכניות חינוכיות המעודדות הבנה הדדית, והעצמת אזרחים אירופאים להשתתף בחיים הפוליטיים. ELNET פועלת עם כל התנועות הפוליטיות הגדולות באירופה ובישראל לבניית גשרים בין הקונצנזוס של הרוב האירופי והישראלי, במיוחד המרכז-ימין והמרכז-שמאל.

 

תפריט נגישות