הכל על רכישת נדל"ן באוהיו

אוהיו היא מדינה בארצות הברית. זהו המקום ה-34 בגודלו לפי שטח, ה-7 המאוכלס ביותר, והעשירי בצפיפות האוכלוסייה מבין 50 ארצות הברית. בירת המדינה והעיר הגדולה ביותר של המדינה היא קולומבוס. היא מפורסמת בטופוגרפיה המגוונת שלה, שנעה בין יערות עבותים לגבעות מתגלגלות לאזורים עירוניים. הכינוי של אוהיו הוא "מדינת באקאי". מקורו של הכינוי הזה מגיע מעץ האוהיו, הגדל ברחבי המדינה.

מדינה זו מורכבת מ-88 מחוזות ומשתרעת על פני 44,825 מיילים רבועים (115,465 קמ"ר). יש בה אוכלוסייה של 11.6 מיליון אנשים (בהתאם לזמן כתיבת מאמר זה) עם גיל חציוני של 38 שנים והכנסה חציונית למשק בית של 52,334 דולר.

במקור, היא הייתה מיושבת על ידי אינדיאנים. בשנת 1803, אוהיו הפכה לחלק מארצות הברית כתוצאה מהפקודה הצפון-מערבית. בשנת 1912, אוהיו הפכה לחברה באיחוד כחלק מהתאגדות חופשית עם מדינות אחרות לפי סעיף IV של החוקה.

זוהי אחת מארבע מדינות המרכיבות את ליבה התעשייתי של אמריקה. כתוצאה מכך, אוהיו הפכה לאחד ממרכזי הייצור החשובים ביותר באמריקה. בנוסף לחוזקה התעשייתי, אוהיו מתהדרת גם במגזר חקלאי איתן ומדורגת ברמה הלאומית הן בייצור פחם והן בייצור חשמל. כמו כן, נהר אוהיו זורם לאורך גבולו המערבי עם אינדיאנה וקנטאקי, בעוד גבולו המזרחי עם פנסילבניה מוגדר על ידי אגם אירי.

רכישת נדל"ן באוהיו דורשת הרבה החלטות ובעיקר כסף. זוהי אחת ההשקעות הגדולות ביותר שתבצעו אי פעם. אתם צריכים להיות מודעים לדברים שעלולים להשתבש וכיצד להימנע מהם. לכן, יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני רכישת נדל”ן באוהיו.

אז לפני שאתם עושים את הקפיצה של רכישת נדל”ן באוהיו, שקלו את הדברים הבאים: 

  • איזה סוג של משכנתא אתם רוצים? ישנן אפשרויות רבות בכל הנוגע למשכנתאות, אך לכולן יש יתרונות וחסרונות ולכן חשוב להבין מה הכי מתאים לכם.
  • האם ציון האשראי שלכם מספיק טוב כדי לקבל משכנתא? ככל שציון האשראי שלכם טוב יותר, הריבית שלכם תהיה נמוכה יותר. 
  • האם אתם רוצה להחזיק בנדל"ן או להשכיר אותו למישהו אחר? זה עשוי להיות תלוי במצב האישי שלכם, למשל אם אתם רוצים בסופו של דבר למכור ולעבור, או אם אתם רוצים להישאר בנכס.
  • האם אתם יכולים להרשות לעצמכם לרכוש נדל"ן באוהיו? ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על סבירות הרכישה של דירה, כגון המשכורת והיסטוריית התשלומים שלכם. 
  • האם מצאתם מנהל נכסים מקצועי ואמין מספיק? מנהל נכסים הוא אדם שאחראי על ניהול הנכסים של לקוחותיו. הם מופקדים על כך שהנכס מתוחזק היטב ושהוא מייצר מספיק הכנסה כדי לשלם על אחזקתו.

מהם היתרונות והחסרונות של מגורים באוהיו

קניית בית באוהיו יכולה להיות בעלת יתרונות וחסרונות. אם תחליטו לעשות צעד כזה, הנה כמה דברים שכדאי לזכור.

חלק מהיתרונות של קניית בית באוהיו כוללים:

  • באוהיו יש כמה מבתי הספר הטובים ביותר באמריקה.
  • יש למדינה זו שיעורי פשיעה נמוכים.
  • יוקר המחיה נמוך.
  • אוהיו מציעה הזדמנויות פנאי רבות כגון טיולים רגליים ודיג.

חלק מחסרונות של קניית בית באוהיו כוללים:

  • החורפים יכולים להיות אכזריים, עם סופות שלגים שנמשכות ימים על גבי ימים.
  • כלכלת המדינה לא מצליחה במיוחד בגלל התלות שלה בתעשייה.

אנו מקווים שאהבתם את המאמר בנושא הכל על נדל”ן באוהיו, מקווים שקיבלתם את כל הידע הנדרש ובנוסף שלמדתם דברים חדשים שלא ידעתם לפניי, למאמרים נוספים בנושא ובנושאים אחרים מוזמנים לבקר באתרנו.

תפריט נגישות