עבודה בניו זילנד

גלה כמה עולה להגיש בקשה, לאן לשלוח את הבקשה או הדרכון שלך וכמה זמן ייקח לקבל ויזה. מידע שימושי נוסף ניתן למצוא באתר ההגירה של ניו זילנד, אך אם אתם שוקלים להגיש מועמדות, הנה כמה מידע חשוב שאתם צריכים לדעת על ויזות וכיצד לחיות ולעבוד בניו זילנד. אם אתם רוצים לגור ולעבוד בניו זילנד לצמיתות או זמנית, יש מגוון אפשרויות של ויזה, אשר מוסברות בפירוט על ידי שירות ההגירה של ניו זילנד. אם אתה רוצה לעבור לניו זילנד לצמיתות, אתה צריך להגיש בקשה לסוגים שונים של אשרות עבודה.

אם אתה נוסע לניו זילנד לרגל עסקים

סביר להניח שתזדקק להצעת עבודה או עבודה לפני שתוכל להגיש בקשה לקבלת אשרת שהייה זמנית או עבודה. זה בהחלט מקובל וחוקי להגיש מועמדות לעבודה לפני קבלת הויזה שלך. כדי לקבל ויזה כזו, עליך לעמוד בדרישות לעבודה במדינה. ראוי לציין כי באחריות המעסיק לוודא שעובד יכול לעבוד אצלו כדין.

אם אתה מבקש ויזת עבודה על סמך הצעת עבודה בניו זילנד

עליך לספק פרטים על עבודתך, כולל הצעת עבודה בכתב. אתה חייב להיות אזרח של ניו זילנד או אוסטרליה (כולל אנשים שנולדו באיי קוק, ניוה וטוקלאו) או להיות בעל ויזת עבודה המאפשרת לך לעבוד במדינה ולעמוד בתנאים החלים על סוג זה של ויזה. אתה יכול להגיש בקשה לאחת מהוויזות הללו אם אתה כבר בארץ (למשל, על ויזת עבודה בחופשה).

חלק מהוויזות דורשות ממך למלא טופס בקשה מודפס

כולל אשרות עבודה למדינות מסוימות. עבור כל הויזות, עליך לספק הוכחה לזהותך ואופיך הטוב. זו יכולה להיות ויזה, הוכחה למעמד תושב קבע, דרכון אוסטרלי או ניו זילנדי, תעודת לידה ניו זילנדית או הוכחה לאזרחות ניו זילנדית. לאחר השלמת הויזה והניירת המשפטית שלך, SEEK יכול לעזור לך למצוא עבודה, לספק לך ייעוץ והכוונה בקריירה ולעזור לך ליצור פרופיל SEEK כך שתהיה מוכן לעבוד כאשר תוכל לעבוד כחוק בניו זילנד.

כדי להשתתף בתכנית עבודה בחו"ל – ניו זילנד, עליך להיות בן 18-30 לפחות, אין לך ילדים איתך, להחזיק בכרטיס הלוך ושוב או מספיק כסף לרכישת כרטיס כזה, להיות בעל גישה ל- לפחות דולר ניו זילנדי. 4,200 כספים זמינים לכיסוי הוצאות המחיה שלך בזמן שהייתך בניו זילנד, עומדים בדרישות בריאות ואופי מסוימות, בעלי כיסוי בריאותי ובתי חולים מקיף במהלך שהותך, ולא אושרו לאשרת כניסה במסגרת תוכנית חופשת עבודה בניו זילנד. לפני. קבלת ויזת תייר לעבודה בניו זילנד מאפשרת לאנשים מסוימים לעבוד כדי לתמוך בנסיעותיהם ברחבי המדינה; זוהי דרך מצוינת להאריך את הזמן שלך בניו זילנד מבלי לבזבז את כל כספך. רק אזרחים של מדינות מסוימות יכולים לקבל אשרת תייר לעבודה לניו זילנד, בעוד שכל אחד יכול להגיש בקשה לאשרת חופשה ללא עבודה (בתיאוריה, כמובן, לא כולם יקבלו כזו). סביר להניח שמחזיקי אשרת תייר לעבודה לא יצטרכו להציג הוכחה לשליטה באנגלית, השכלה או טיפול רפואי מלא (יש חריגים לכל אלה).

צעירים (בדרך כלל בין הגילאים 18-30) יכולים להגיש בקשה לוויזת תייר עבודה

המאפשרת לך לנסוע ולעבוד בניו זילנד עד 12 חודשים (או 23 חודשים אם אתה מבריטניה או קנדה), אבל הסיבה העיקרית שלך היא בגלל שאתה צריך להגיע לניו זילנד לפנאי ולא לעבודה. קטגוריית עבודה למגורים – אם אתה מוסמך במקצוע נדרש כמו אלה ברשימת החוסרים במיומנויות ארוכות טווח, או אם יש לך הצעת עבודה ממעסיק מוסמך, הויזה הזו היא בשבילך. ויזת עבודה מיומנת: בחרו בוויזה זו אם יש לכם את הכישורים והניסיון הנדרשים לתפקיד ספציפי והציעו לכם עבודה במשרה מלאה. לעבודה מסוג זה, מלבד פרופיל באחד מאתרי ה-WWOOFing וכמה פוסטים, לא תצטרכו הרבה מאמץ בשלב היישום.

גיוס כספים אם אתה מרגיש שאתה רוצה ניסיון עבודה בעל ערך בקורות החיים שלך לאחר הפסקה

שקול לעשות משהו מתגמל כמו גיוס כספים. ברור שהם עוזרים לפתח את הכישורים והניסיון שלך ומספקים לך אנשי קשר רלוונטיים שיכולים לעזור לך למצוא עבודה קבועה. אתה יכול גם לחפש עבודה שתומכת בקריירה שלך, או עבודה שנמשכת במהלך השהות שלך ותופיע היטב בקורות החיים או בקורות החיים שלך. אל תגביל את האפשרויות שלך לא לכלול עבודה בחוזה או במשרה חלקית – לפעמים זה יכול להוביל לעבודה קבועה.

תוכל למצוא רשימה מלאה של אתרי חיפוש עבודה (לפי ענף) באתר הממשל הרשמי

לא תמיד קל למצוא את המידע הדרוש לך כיצד למצוא עבודה בניו זילנד, להגיש בקשה לויזה הנכונה ומי יכול לעזור לך למצוא עבודה לאחר השלמת הניירת המשפטית. כמה שאלות לגבי מוסר העבודה שלך והיכולת שלך לעבוד מוקדם בבוקר.

הקיווי יודעים דבר או שניים על איך למצוא איזון טוב בין עבודה לחיים

הם עובדים קשה ולעתים קרובות נחים, מנצלים את זמנם הפנוי כדי ליהנות מכל מה שיש לארצם הציורית להציע. עם זאת, אם אתה פרילנסר, מנהל עסק משלך או עובד מהבית, יש מקומות יפים יותר לשהות בהם.

דיור עירוני או פרברי רגיל בניו זילנד יכול להיות יקר מאוד

במיוחד אם יש לך עבודה בשכר מינימום ובדרך כלל דורשים חוזי שכירות ארוכי טווח, כמו גם בדיקות רקע קפדניות ואשראי. הסביבה המשרדית בהחלט לא כל כך אכזרית, תגלו ששעות העבודה הן בסביבות ה-40 שעות שבועיות. בצוות שלי, זה לא נדיר שקולגות יוצאים מוקדם מהעבודה כדי להפליג, לצלול או לשחות.

כשעבדתי כעוזר אישי בבנק מסחרי

הרווחתי כ-2,500 דולר בחודש (שיעור המס היה 19%). התמזל מזלי לקבל אשרת תייר לעבודה לשנה שלמה לאחר שעבדתי בוולינגטון במשך חצי שנה ולאחר מכן ביקרתי בטאופו, רוטורואה, המילטון, אוקלנד ועשיתי מסע בלתי נשכח דרך האי הדרומי לפני שחזרתי לארצות הברית.

עקב מגיפת קוביד 19 ואיסור הנסיעה בארה"ב

תוכנית זו הושעתה זמנית. כדי להיות זכאי, המטרה העיקרית של הנסיעה חייבת להיות חופשה והעבודה חייבת להיות כוונה משנית. אנשי מקצוע בתחום רפואת השיניים או הבריאות שקיבלו אישור בכתב מהמועצה הרפואית או הדנטלית של ניו זילנד שהם עומדים בדרישות הרישום של ניו זילנד, בתנאי שהם מרואיינים על ידי נציג המועצה מיד עם ההגעה, עשויים לקבל אשרות עבודה.

תפריט נגישות