מציאת פורץ מנעולים, מנעולן

פריצות יכולות לקרות בכוח, כמו הכניסה לדלת, אך רוב הפורצים המרכזיים באילת בתים נפתחים, כמו חלונות ודלתות פתוחים. עם הטכנולוגיה של ימינו ומערכות האבטחה המתקדמות, פורצים הפכו לחכמים עם האופן שבו הם מכבים לבית שלך, כך שכדאי שתדעו מה לעשות ולפנות למנעולן באילת. בדרך כלל הם מכונים לדלתות, חנויות, מנעולים ישנים ומוסכים כנקודות הכניסה לפופולריות ביותר.

על ידי התקנת מנעולים בעלי אבטחה גבוהה

מערכות אזעקה ודלתות מיוחדות-מערכת אבטחה, אתה יכול לשמש את ההגנה של הבית שלך מפריצה. אבל אתה יכול למצוא את החדרים שלך. השתמש בטיפים אלה ובצע הערכת בטיחות משלך כדי לוודא שהחלונות שלך נעולים – למספר בתים מדאיג יש פולשים שמקבבלים מיוחדים על ידי פתיחת או פתיחת חנויות.

רוב הזמן

גנבים נפוצים, ציידים, פורצים והליכונים יאלצו מנעולים על דלתות וחלונות כדי להקל עליהם להיכנס. רוב הפורצים נמצאים בבית שלך בכל עת, אז אל תשאיר דלת או חלון פתוחים אפילו לכמה דקות ותופתע לגלות עד כמה החדר קטן שפורץ יכול לקבל גישה אליו. רוב הפורצים המנוסים מודעים ללוח הזמנים שלך ולמקומם וינסו לפרוץ לנכס שלך דרך דלת הכניסה על ידי כניסה לדלת או כפייה של המנעול.

כדי למנוע מפורצים לעשות זאת, ניתן להעזר במנעולן באילת אתה יכול לעלות שער בעל אבטחה גבוהה עם נקודה חדה על מנעול הבריח המאובטח. לדוגמה, אם הדלת שלך נכנסת על ידי פורץ, יהיה עליך להתקין מנעול דלת חדש לדלת החדשה, אך התקנת הדלת עלולה לפגוע בתהליך.

יהיה עליך גם להתקין מנגנון נעילה איכותי

כדי למנוע מגנבים להשתמש בשיטה זו לפריצה לבתים עם דלתות UPCV. התקנת מנעולי דלתות בעלי אבטחה גבוהה לאחר תיקון מנעולי הדלתות שלך או התקנת מנעול חדש ובטוח צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך אם הם נפגעו בפריצה. להיות שכן נחמד ולחכות שהרשויות יבדקו את הנזק לפני שתתקשר לשירות מנעולן באילת מקומי שיאבטח את ביתך עלול להפוך את הבית לפגיע יותר בפני פורצים מאשר אם תתקן את מערכת האזעקה.

כבר ציינתי כי פורצים רבים טוענים שדלתות הזזה ודלתות הזזה הן שיטת הכניסה המהירה

הקלה והנפוצה ביותר, ולכן מומלץ לשים מוט בטיחות או תקע עץ מתחת לדלת כדי למנוע זאת מהפתיחה כאשר המנעול נכשל. אם יש לך מנעול אבטחה גבוה חזק, כפה על פורצים לחפש נקודות כניסה שאינן פורצות את המנעול. אם זה המצב, יהיה עליך להתקשר לשירות מפתח כדי לשנות או לתקן את המנעול שלך כדי להפוך את הבית שלך בטוח יותר.

שירותי מנעולן באילת ללא רישיון עלולים לפגוע במנעולים שלך ולמכור את המידע הפרטי שלך לפורצים

מנעולנים חסרי מצפון יכולים לפגוע במנעולים, לגבות עמלות מופקעות ואף למכור את פרטי האבטחה של הלקוחות לפורצים. זה יכול להיות התקנת מנעול לא נכון, חלונות זולים או מנעול ישן במוסך שבו האבטחה לא צמודה כמו שצריך.

גם אם תבחר לאחסן את הכספת שלך בארון

בארון או במגירה בחדר דיסקרטי בביתך, הדבר לא ימנע מפורץ למצוא ולפרוץ פנימה. אם אתה משתמש בברגי רצפה חסונים לדלתות כניסה, רוב הפורצים יונעו מניסיון לגנוב וישתמשו במקום פחות דיסקרטי שתוכל למצוא בקלות ברחבי הבית.

מי שמאמין שמנעול בדלת הכניסה או בריח על החלון מספיקים

כדי להגן על ביתו מפני פורצים, טועה. אבטחת ביתך ומניעת פריצה של פורצים לביתך אינה תפקידך. פורצים מאמינים שהם יצליחו, ואם יצליחו, חיוני שתזמין שירות מנעולן באילת מוסמך ואמין כדי להפוך את הבית שלך בטוח יותר.
למידע נוסף אודות מציאת פורץ מנעולים באילת ומציאת פורץ מנעולים, מנעולן באפשרותך לבדוק ב-

צוות מנעולן באילת מתקן מנעולים

כפילויות מפתחות, התקנות עיניים וסוגי פתרונות אבטחה אחרים למגורים ולמסחר. כשירותי מנעולן מנוסים ראינו את חלקנו בפריצות, ובבלוג של היום אנו רוצים להתעמק במוחם של פורצים כדי לתת לך את המידע הדרוש לך כדי להגן על ביתך ומשפחתך מפני פלישות. מעצות אבטחה מהמשטרה ועד מנעולנים ועד התאחדות פורצים לשעבר, הנה כמה עצות הנוגדות את מה שאתה חושב שאתה יודע על אבטחה פנימית.

הרכבת כלוב תיבת דואר מתחת לדלת מונעת מפריץ לפתוח מפתח משולחן אולם עם מוט לפתיחת מנעול ייל. מעבר לדלת, פורצים בודקים בכל חלון נגיש נקודות כניסה. על פי הפעולה לביטחון פנים, 30% מהפורצים נכנסים לבית דרך חלון.

לדוגמה, אם מנעול הדלת שלך ניזוק במהלך פריצה לבית, יתכן שזה לא בגלל שעזבת אותה באותו זמן. בגלל שיטת הכניסה, פורצים עשויים להשתמש בדלתות הזזה מזכוכית ובמנעולי הדלת הנלווים אליהם כדי לפגוע בחלונות שלך.

רצוי להתקין כספת במקום כגון חדר שינה או ארון בגדים

כי זה המקום הראשון בו פורץ פורץ כאשר הוא יכול למצוא כסף. מסתור הוא אחד המקומות הראשונים בבית בהם פורצים מסתכלים אל בית שהם יכולים לפרוץ לו. אם אתה מכריחים כניסה דרך הדלת האחורית שלך ולא יעלו אזעקה, הם יהעדו שהמדבקות והמדבקות בחזית הבית שלך הן ההונאה שלך והווסת שלך לא מוגנת.

פורצים יעשו כמיטב יכולתם

כדי להימנע מחיכוך, בין אם זה בני אדם או כלבים, כאשר הם נועלים משהו. עצור פנס מסנוור כדי לעורר את הנוכחות של הפולשים ולחתוך את החנויות שלך כך שהן לא יכולות להסתכל כאשר אתה יכול לחפש את המנעול שלך או לשבור את הכוס.

תפריט נגישות