מי צריך לעשות השתלות שיניים

בעולם המודרני, כולם רוצים חיוך יפה ולאנשים רבים חסרות שיניים בגלל זה. אם אתה אחד מהאנשים האלה, ייתכן שתרצה לשקול השתלות שיניים. הם יכולים להוות פתרון חסכוני וקבוע עבור השיניים החסרות שלך או עבור אלה שחסרות להם מספר שיניים. אם אתה מעוניין, עליך לפנות לרופא שיניים, כמו זה של דנטלי בפורט וויין או ב-Lakeland Dental או ד"ר דיוויד וד"ר מייקל ב-Dentistry of America, Inc., אשר מנוסה בהשתלות שיניים.

מהן השתלות שיניים?

שתלים דנטליים מחליפים את שורשי השיניים החסרות שלך. הם עשויים ממתכת קרמיקה או טיטניום. ברגע שהם מוכנסים לעצם הלסת שלך, הם מתמזגים עם העצם הטבעית שלך. ברגע ששורשי השיניים שלך משתלבים באופן מלא בעצם הלסת שלך, זה כמעט בלתי אפשרי להפריד אותם.

מדוע השתלת שיניים היא אופציה טובה?

הם מספקים חיוך קל ונוח ללא תחזוקה לחלוטין. בעוד שתלים דנטליים לא יחזיקו מעמד לכל החיים, ברוב המקרים הם מחזיקים כ-15 שנים. כאשר חסרות לך שיניים, באופן טבעי תתקשה ללעוס מזון, מה שעלול לגרום לכך שהתזונה שלך תיראה לא בריאה ואתה עלול למצוא את עצמך מפספס ארוחות. אכילה יכולה גם לגרום לאי נוחות לדבר כמו שצריך. השתלות שיניים לא רק ישפרו את מראה החיוך שלך אלא גם יספקו נשיכה יציבה יותר.

כמה עולה לבצע השתלות שיניים?

השתלות שיניים קבועות יכולות לעלות לא מעט. נורמלי לחשוב שעלות התקנת השתלת השיניים תהיה יקרה למדי. אמנם עלויות הליך ההתקנה בפועל אינן גדולות במיוחד, אך ישנם כמה פריטים נוספים שיובילו אותך גבוה יותר משן בודדת.

עלות השתלות שיניים בפורט ווין

כאשר אתה שוקל לבצע השתלות שיניים, כדאי לקבוע כמה יעלו לך ניתוח השיניים והשתלים. זו יכולה להיות משימה קשה, מכיוון שעלות השתלים יכולה לנוע בין 3,500 ל-7,500 דולר ויש גם כמה עלויות השתלה כלולות, כגון הרדמה, השתל והכתר.

ניתן להשלים הערכות רבות של עלות השתלים גם באינטרנט. זה נותן לך מושג כמה יעלו השתלים שלך. כדי לקבל הערכת עלות השתלת שיניים, עבור לאתר האינטרנט המקוון בכתובת http://www.onlinepricing.com.

כמה זמן ייקח לעבור ניתוח השתלה?

כאשר אתה מבקר אצל רופא שיניים בפורט וויין המתמחה בניתוחי שתלים, הם יתחילו לדון איתך בפרטי הטיפול שלך. הם יגידו לך אם צריך להוריד את השיניים שלך או לא. אם הם במצב טוב מספיק ואין הרבה בעיות, הם יכולים למעשה להתקין מכשיר זמני כדי לגרום לחיוך שלך להיראות הרבה יותר טוב. לאחר התקנת המכשיר הזמני הזה, הם יעברו על הפרטים של ניתוח השתלת השיניים שלך כולל המיקום הכללי של השיניים.

בעוד שניתוחי שתלים מסוימים עשויים להימשך מספר שעות להתחיל דברים, רוב רופאי השיניים בפורט ווין, כולל ד"ר דיוויד וד"ר מייקל, מציעים אפשרות כירורגית נוחה הרבה יותר. הליכים אלה נעשים כמטופל חוץ והם אינם מחייבים אותך להישאר במשרד במשך מספר שעות כפי שהיית עושה אם היית עושה זאת בהרדמה. רוב רופאי השיניים כיום, גם אנשים עסוקים מאוד, מסוגלים להתאים אותך לניתוח השתלת שיניים מהיר.

כיצד להתכונן לניתוח שתלים

במהלך ניתוח השתלת שיניים ישנם גורמים רבים שיכולים לעזור להפחית את הסיכון. ישנם צעדים כלליים שאתה יכול לנקוט לפני ההליך כדי להפחית את הסיכונים לסיבוכים שעלולים להתרחש. למשל, אתה רוצה שיהיה לך גוף בריא. חשוב שלא היו לך מחלות חמורות כמו הצטננות ושפעת במהלך השבועיים האחרונים. זה חשוב במיוחד עבור אלה שכבר יש להם מצבים רפואיים מסוימים. כמו כן, חשוב לך להימנע מכל

 

אם אין עצם להנחת השתל, ייתכן שיידרשו הליכי השתלת עצם וחניכיים, מה שעלול לייקר את עלות הטיפול. בנוסף, גם אם מישהו אחר מבצע את פעולת ההשתלה, ניתן להביא מומחה חניכיים במידה ומתעוררים סיבוכים כלשהם בתהליך ההחלמה.

ברוב המקרים

סביר להניח שרופא שיניים יוכל להשלים התקנת השתלת שיניים ללא כל טרחה או סיכון מוגבר, ולחסוך לך זמן וכסף בקביעת פגישות עם מנתח השיניים או רופא החניכיים שלך. בעוד שחלק מרופאי שיניים כלליים יכולים לבצע ניתוחי השתלות שיניים פשוטים יותר, ד"ר שארמה מציע לבצע את ההליך הזה על ידי מנתח פה ולסת. מנתח שיניים לרוב יהיה הבחירה הנכונה שכן יש לו ניסיון רב בהשתלות שיניים וכירורגיית פה בכלל.

עם זאת

רופאי שיניים עשויים להיות פחות מאומנים ממנתח שיניים או פריודונט בכל הנוגע להתקנת שתלים דנטליים. בעוד שחלק מרופאי שיניים כלליים מציעים שתלים להחלפת שיניים חסרות, הם אינם מנתחים ואין להם את ההשכלה הנוספת או ההכשרה הקלינית כדי להעפיל כמנתחי שיניים. לכן, יש להם ניסיון מועט בכירורגיית פה ולסת והם לא המומחים המוסמכים ביותר לבקר בהם להשתלות שיניים.

מסיבה זו

הם היו מציעים שתלים במראה טבעי עבור שיקום שיניים כגון שיניים תותבות. חלק מרופאי שיניים קוסמטיים מסוגלים למקם את השתלים בעצמם, אך לרוב הם עובדים עם מנתחי שיניים על מנת למקם את השתלים לקבלת התוצאה הטובה ביותר האפשרית.

מכאן

שרופא חניכיים עשוי להיות ספק טוב יותר של שתלים לביקור מאשר רופא שיניים כללי. רופאי חניכיים הם מומחים בעלי הכשרה פנימית בהשתלות אשר לרוב מספקים לרופאי שיניים את ניתוח השתלות האיכותי ביותר. רופא חניכיים הוא רופא שיניים המתמחה באבחון, מניעה וטיפול במחלות חניכיים. מכיוון שרופאי חניכיים מקדישים זמן רב להתקנה, תחזוקה ותיקון של שתלים דנטליים, יש להם הסכמה בכל הנוגע להערכת מצבך הספציפי ומתן את הייעוץ והסיוע הטובים ביותר לצרכיך האישיים.
למידע מורחב בנושא של השתלת שיניים בהרדמה מלאה ומי צריך לעשות השתלות שיניים מומלץ לבדוק כאן: dental-clinics.co.il

מטופלים דורשים לעתים קרובות הגדלת רכס

השתלת עצם או הרמת סינוס לפני השתלת שיניים. התקנת שתלים היא הליך פולשני בינוני, ולא כל רופאי השיניים מסוגלים לעשות זאת. חשוב שמטופלים המתכננים ניתוח השתלה יבינו אילו רופאי שיניים מתקינים את השתלים.

מאחר והשתלת השתלים יכולה להתבצע על ידי אנשי מקצוע שונים בתחום רפואת השיניים

חשוב לדעת מעט על הכישורים שלהם. בעוד שאתה יכול לבקר כמעט כל רופא שיניים לצורך ניתוח השתלות שיניים, חשוב לדעת בדיוק עד כמה כל אחד מהם מוסמך ומנוסה.

ישנם סוגים שונים של רופאי שיניים וכן רופאים שונים

הבנה לאיזה רופא שיניים אתה צריך ללכת על מנת לבצע ניתוחי פה ולסת זה חיוני. תהליך תכנון השתלת שיניים יכול לערב מומחים רבים, ביניהם רופא חניכיים, כירורג פה ולסת, תותב ולעיתים מומחה אף אוזן גרון. תכנון השתלת שיניים יכול לערב מגוון רחב של אנשי מקצוע, לרבות רופא המתמחה במצבי פה, לסת ופנים (מנתח פה ולסת), ורופא שיניים המתמחה בטיפול במבנים התומכים בשיניים, כמו החניכיים. ועצמות (רופא חניכיים), רופא שיניים שמתכנן ומתקין שיניים מלאכותיות (תותבות), או לפעמים מומחה לאוזן, אף וגרון (אף אוזן גרון).

הליכים נפוצים ש-WHO יכול לספק בנוסף להשתלות שיניים כוללות ניתוח משחזר ומתקן של הלסת

ביופסיות לפתולוגיה של הפה, השתלות עצם ועקירות שיניים. חלק מרופאי שיניים קוסמטיים מניחים את השתלים בעצמם, אם כי רופאי שיניים קוסמטיים רבים עובדים עם מנתח השיניים על מנת להשלים את ביצוע השתלים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

לאחר הזרקת חומר ההרדמה

רופא השיניים או המנתח יבריגו את שתל הטיטניום לעצם הלסת של המטופל. לאחר מכן מוחדר שתל השורש של השן, שהוא עמוד טיטניום קטן, לתוך השקע הגרמי של השן החסרה. כשהיא מתרפאת, הלסת מתרחבת סביב עמוד המתכת המושתל, ומחברת אותו בחוזקה ללסת. שתל המתכת מתמזג עם עצם הלסת, מה שהופך אותו לעמוד כתר עמיד מאוד.

לאחר מכן

רופא השיניים שלך יכול להציב מלמעלה כתר שנראה ועובד כמו שן. מכאן, רופא השיניים הכללי שלך ישלים את ניתוח ההשתלה שלך על ידי הנחת כתרים או כובעים, אשר יגלשו על השתל ליצירת שיניים מלאכותיות. אם השתל מחליף שן, השלב האחרון של ניתוח השתלה הוא הצבת כתר מותאם אישית. גשר או תותבת יכולים להחליף מספר שיניים חסרות וניתן למקם אותם בשתל.

הליך זה

הוא אחת השיטות הנפוצות והיעילות ביותר להחלפת שן אבודה המוצעות על ידי רופאי שיניים רבים. חשוב להחליף את השיניים החסרות במכשיר נשלף כמו שיניים תותבות או משהו קבוע יותר כמו שתל. ניתן למקם שתלים מתחת לתותבות קיימות כדי לסייע בייצוב ולתמוך באותן תותבות.

ניתוח שתלים יכול להוות אלטרנטיבה טובה לתותבות או גשרים שאינם מתאימים זה לזה

ויכול להציע אפשרות כאשר היעדר שורשי שיניים טבעיים לא מאפשר לייצר שיניים תותבות או החלפות שיניים לגשר. השתל שונה מאפשרויות אחרות להחלפת שיניים בכך שהוא מחליף לא רק את השן, אלא גם את השורש. עם זאת, מאחר והשתלים עמידים ביותר, ניתן להחליף שיניים מרובות בשתל בודד אם הן מחוברות באמצעות גשר. במקרים מסוימים, כאשר יש מספיק רקמת עצם, ניתן להסיר את השן הפגועה, ולאחר מכן לבצע הליך התקנת שתלים באותה תור.

במצב בו צריך לשים את השתל בלסת העליונה (הלסת העליונה) באזור האחורי או האחורי, לפעמים כמות העצם הזמינה עלולה להיות מוגבלת על ידי נוכחות הסינוס המקסילרי (האוויר- מילא חלל בעצמות הפנים).

זה אומר שאם יש צורך בהשתלת עצם תחילה

הם יכולים לעשות זאת, ולאחר מכן להניח את השתל כשהמטופל מוכן. אם אתה שוקל השתלת שיניים, נא להתייעץ עם רופא השיניים שלך כדי לראות אם הם מתאימים לך. עם זאת, מטופלים המחפשים ספקי ניתוחי שתלים חדשים וכרגע אין להם העדפות צריכים לדבר עם רופא שיניים. רופא שיניים מוכשר ובעל הכשרה גבוהה, גם אם זה עתה סיים את לימודיו, רופא השיניים הוא רופא השיניים המוסמך ביותר להשתלות.

מומחים אלו קיבלו הכשרה מתקדמת והכשרה ממוקדת באימפלנטולוגיה לשיקום תפקוד הפה ושמירה על בריאות הפה

לכירורג פה ולסת (WHO) יש הכשרה והשכלה מתקדמת בנוסף לתואר הרפואי הסטנדרטי בכירורגיית שיניים. רופא החניכיים למד בנוסף מספר שנים מחוץ לבית הספר לרפואת שיניים להתמחות באבחון וטיפול בבעיות חניכיים, שיניים ועצמות, וכן ללמוד כיצד לעבוד עם השתלות שיניים. בעיקרון, ישנם שלושה ספקים שונים של השתלות שיניים, כולל רופאי שיניים (כלליים או אסתטיים), מנתחי שיניים ופריודונט.

 

תפריט נגישות