השכרת פינות ישיבה

חברת השכרת האירועים שלנו עידנ'ס מציעה מגוון רחב של השכרות לשולחנות אוכל, כסאות, נשפים וברים לחווית אוכל פנטסטית. בין אם מדובר בפגישת ארוחת ערב, מסיבת חג או השקת מוצרים, אירועי חברה הם אחת הדרכים הטובות ביותר לבנות צוות ולהפגין כבוד למעסיק. מגמה חדשה  היא שכירת מתכנני אירועים באמצעות תהליך המכונה השכרת מסיבות.

תן לאורחים שלך מקום לשבת עם כסאות להשכרה

חלקים, נשפים ומושבים בסגנונות שונים. לאירועי אירוח בערב עם משקאות למבוגרים תוכלו לשכור את אחת מהשכרות האירועים שלנו So Cool Events עם בר קרח ייחודי בנושא עם כסאות בר נוחים ואטרקטיביים. בואו לעצב ולארגן פינת ישיבה באתר עם שולחנות קפה, שטיחים ומרכזי זמינים במחירים נמוכים להשכרה באירועים כל כך מגניבים.

השכרת אוהלים מציעה מגוון אפשרויות ישיבה לכל אירוע

בין אם אתם מתכננים חתונה, מסיבה, נשף, מסיבת כנסייה, סיום לימודים או מסיבת יום הולדת. אם אתה רק צריך שולחן וכיסא פשוט לטקס סיום, יש לנו אותך מכוסה. ל- Tents Rent מגוון אפשרויות לכיסאות, לרבות כסאות מתקפלים, מושבים מרופדים, כיסאות אירועים של צ'יאווארי וישיבה בחוץ כפרית.

עם יציעי הפרימיום שלנו אנו מציעים אפשרות זו לאירועים משתתפים מרובים

ישיבה מוגדלת היא הכרח, והטריבונים שלנו מספקים דרך מהירה להגדיל את משתתפי האירוע ולספק את האטרקציות הדרושות לכם לאירוע שלכם. ההנחיות הבסיסיות לישיבה משותפת הן מספר היושבים בהתבסס על גודל השולחן וצורתו.

כאשר אתה מוכר כרטיסים לאירוע ספורט או מקים חדר מנהלים בעל תפוסה מלאה

מושבינו המתהפכים יכולים להעסיק את משתתפי האירוע שלך. למידע נוסף, עיין ברשימה המלאה של אפשרויות השכרת הכסאות שלנו. ולמידע נוסף, בדוק את אפשרויות השכרת המושבים שלנו באצטדיון ואת הטיפים שלנו באצטדיון ואפשרויות השכרת המושבים.

שולחנות וכיסאות אלה יפים ומתאימים ממש לחלל פתוחים

אנחנו רוצים להקים אזורי טקסים וקבלת פנים בלילה שלפני החתונה כדי שיוכלו להרוס את האירוע בלוס אנג'לס ולבנות אותנו עד השעה 22:00. קל לעבודה, מאורגן ולא במחיר מופקע כמו שולחן האיכרים המושלם.

הם לא מבשרים טובות על תחילת אירוע רשמי

מגישים חטיפים וקוקטיילים ועוברים למקומות שונים בחדר במהלך ההצטברות הרשמית. שולחן עגול הוא כנראה בחירה טובה לסוג כזה אם אתה מעביר את שולחן הקוקטייל ליעד הבא בזמן שהאירוע המרכזי מתוכנן. הישיבה ביחד מקלה על הישיבה ליד השולחן, והיא אידיאלית לשיחות במהלך אירוסין.

אנו שואפים ליצור סביבה התורמת ללמידה

צמיחה ושיתוף פעולה ובמקביל להציע למבקרים חוויה שלווה ביער המדגישה את חשיבותם של משאבי הטבע בחיינו. אולם התעמלות היסטורי זה בפלורידה הוא המקום המושלם לארגן כל אירוע, אקדמי, ספורטיבי או צדקה. ניתן לשכור כיסאות, שולחנות, מלבנים, הפקות מעגליות, ציוד שמע ווידאו ופריטים אחרים על מנת להפוך את תכנון והכנת האירוע שלכם לחלק.

 

אם אתה רוצה לקיים מסיבה עם שירות קייטרינג

זו האפשרות המושלמת לתת לכולם יותר מקום ליהנות. כדי להימלט מהחום, שלנו הוא אחד משלוש פינות ישיבה קבוצתיות גדולות. כל חדר אטום למזג אוויר כדי לשמור על יובש האורחים במקרה של מקלחת קיץ.

המומחים שלנו הרכיבו את אחד שטחי אירועים הגדולים ביותר כאן

אנו שמחים לבשר כי נישה השכרת אירועים זכתה בפרס יוקרתי המבוסס על ביקורות של לקוחות קודמים. רק רציתי שתדע איזו עבודה מצוינת אתה והצוות שלך עשו בחתונה שלנו.

החברה התחברה עם השכרת ציוד

חלל אירועים אינטימי במערב, לניהול ההזמנות והקישוטים שלהם בפילי. התוספות הקרובות כוללות בקתות 360 מעלות בהתאמה אישית וסטים של 360 מעלות שניתן לשכור. החברה מנהלת גם אירועים באזור פילי ונוסעת לחו"ל.

 
עבור פרטים נוספים על השכרת פינות ישיבה יש לבדוק כאן: idans.co.il

תפריט נגישות