שירותי החלפת מצבר עד הבית לרכב וכיצד הם יכולים לחסוך לך זמן וכסף

מצבר לרכב עד הבית

מצבר לרכב עד הבית

מצבר לרכב הוא מצבר נטענת המספק אנרגיה חשמלית להתנעת המנוע של המכונית שלך. המצבר מספק כוח למנוע המתנע, אשר מסובב את גל הארכובה ומתניע את המנוע. המצבר מספק גם חשמל לאורות, מערכת הצתה ומערכות חשמל אחרות כאשר אין צורך בהתנעה.

אורך החיים הממוצע של מצבר לרכב הוא 3-5 שנים או כ-60,000 מיילים. כאשר הוא אכן יפוג, עליך להחליף אותו בהקדם האפשרי מטעמי בטיחות. מאמר זה יספק לך סקירה כללית של מה שאתה צריך לדעת על מצברים לרכב וכיצד הם יכולים לחסוך לך זמן וכסף ברכישה או החלפה הבאה שלך.

מהו שירות החלפת מצברים לרכב עד הבית?

מילות מפתח: מצבר לרכב, שירות החלפת מצברים לרכב עד הבית, חנות מצברים לרכב

מכוניות הן כורח חיים. הם עוזרים לנו להגיע לעבודה, לקחת את הילדים לבית הספר וליהנות מסופי השבוע שלנו. אבל מה קורה כשהמצבר של המכונית שלך מתבטל? אתה נשאר תקוע בצד הדרך עם המצבר מת. הגיע הזמן לשירות החלפת מצבר לרכב!

מצברים לרכב מחזיקים בדרך כלל בין 3-5 שנים לפני שצריך להחליף אותם. כשהמצבר שלך יתחיל להתדרדר הוא יהיה פחות חזק ובסופו של דבר ימות לחלוטין.

טכנאי יוצא לביתך או למקום העסק שלך הערכה אבחנתית מלאה של מערכת החשמל של הרכב שלך לאיתור תקלות שעלולות להוביל לבעיות עתידיות כמו תקלה באלטרנטור או מתנע, כמו גם בדיקת קורוזיה וחיבורים רופפים .

היתרונות של החלפת מצבר עד הבית

אם המצבר לא מוחלף בבית, המכונית תיגרר למכונאי או לתחנת שירות. זה יכול להיות די יקר ודורש זמן.

זה טוב יותר לסביבה כי זה מפחית פסולת וזיהום. זה גם חוסך כסף על דלק לאורך זמן.

מצבר לרכב הוא אחד החלקים החשובים ביותר ברכב. הוא מספק כוח להתנעת המנוע ולהשאיר אותו פועל. מצבר לרכב יכול להחזיק מעמד שלוש עד חמש שנים, אבל לפעמים צריך להחליף אותו מוקדם מהצפוי. עם גישת עשה זאת בעצמך, אתה יכול להחליף מצבר לרכב שלך בבית תמורת חלק קטן מהעלות של פנייה למכונאי מקצועי.

אם אתה תוהה באיזו תדירות אתה צריך להחליף מצבר לרכב שלך, אז זה תלוי בן כמה הנוכחי וכמה קילומטרים אתה נוסע בכל שנה. אם אתה נוסע יותר מ-15,000 מייל בכל שנה, אזי יהיה צורך בהחלפה של מצבר המכונית שלך מוקדם יותר מאשר אם תיסע פחות מ-10,000 מייל בשנה.

יתרונות נוספים של החלפת מצבר עד הבית הם:

  • חיסכון בזמן יקר שלך

  • חיסכון בכסף – עבור מוניות שתיקחו לחנות מצברים קרובה או עבור גרר שייקח את הרכב שלכם למוסך.

  • החלפת המצבר במהירות – נותני שירות רבים מגיעים עוד באותו היום שהזמנת אותם ואחרים עד יום עסקים אחד.

אילו מצברים לרכב תואמים לרכב שלך?

אם אתם מחפשים מצבר חדש לרכב, חשוב לדעת איזה סוג מצבר יתאים ביותר לרכב שלכם. ישנם שני סוגים עיקריים של סוללות עופרת: קונבנציונליות וללא תחזוקה.

מצברים ללא תחזוקה לרכב הם הסוג הנפוץ ביותר של מצבר עופרת. הם מציעים תוחלת חיים ארוכה יותר מאשר מצברים רגילים לרכב, אבל הם יכולים להיות יקרים יותר.

מצברים רגילים לרכב זולים יותר מצברים ללא תחזוקה לרכב והם דורשים יותר תשומת לב מצד הנהג כדי לשמור עליהם טעונים ובמצב טוב.

איך אני יודע אם המכונית שלי צריכה מצבר חדש?

מצבר לרכב הוא מצבר נטענת המספק את הכוח הדרוש להתנעת המנוע ולהפעיל מערכות חשמל כאשר המנוע אינו פועל. מצברים לרכב הם כבדים, שבירים ויקרים.

סימני אזהרה למצבר ישן/פגום:

  • הפנסים מתעמעמים או כבים בעת הדלקת האורות או המגבים

  • המכונית לא תתניע

  • נורות האזהרה של לוח המחוונים נדלקות

  • אתה שומע צליל "לחיצה" מתחת למכסה המנוע שלך כשאתה מדליק את המכונית שלך

  • יש ריח רע מתא המנוע של המכונית שלך

  • ההגה חורק כשמסובבים אותו

  • ישנם סדקים, קרעים או נקודות לא סדירות על מעטפת סוללת המצבר או על המצבר עצמו

תפריט נגישות