רכבים ישנים ללא טסט

רכבים ישנים ללא טסט

רכבים ישנים ללא טסט

איך לקנות רכבים ישנים ללא טסט באינטרנט

רכישת רכב היא תהליך מורכב. אתה צריך לקחת בחשבון את עלות הרכב, כמה אתה מוכן להוציא, התקציב שלך ועוד הרבה גורמים. אבל אתה גם רוצה לוודא שהמכונית תהיה אמינה ובטוחה עבור המשפחה שלך.

אנשים רבים מתקשים לקבוע אם המכונית שהם מסתכלים עליה במגרש במצב טוב או לא. כאן מועיל קניית רכב ישן יותר ללא נסיעת מבחן. אתה יכול לקנות רכב משומש ישן יותר מבלי לדאוג לקחת אותו לנסיעת מבחן מכיוון שמכוניות אלו נבדקו על ידי בעלים קודמים והוכחו כאפשרויות הובלה בטוחות ואמינות.

ישנן דרכים רבות בהן תוכל לגלות אם כדאי לקנות רכב ישן או לא מבלי לקחת אותו

קניית רכב באינטרנט יכולה להיות קלה. אתה רק צריך לדעת איך למצוא את היסטוריית הרכב שלך ואיזה סוג רכב אתה רוצה לקנות.

מוכרים רכב ישן ללא טסט? הנה מספר דברים חשובים שכדאי שתדעו

רכבים ישנים ללא טסט לבעלי ביטוח סחר ורישיון סחר של משרד התחבורה, תהליך מכירת רכבים ישנים ללא טסט הוא פשוט. המשמעות של בעיה ספציפית היא שלא תוכל למכור את רכבך הפרטי למי שלא בדק אותו אם חלפו 3 חודשים ממועד פקיעת רישיון הרכב. לסוחרי הרכב שלנו יש מגוון דרכים לעזור לך.

  • העברת בעלות על רכב שלא נבדק במכון טסטים – אדם פרטי אינו יכול להעביר בעלות על רכב אם חלפו 3 חודשים ממועד פקיעת היתר הרכב.

  • מכירת מכוניות משומשות שלא נוסו – אתה יכול למכור לנו מכוניות משומשות שלא נוסו.

  • שחזור תעודות העברת כותרת רכב – אתה יכול לגשת לכל סניף דואר, מכונת רישום מכל מחשב ביתי כדי להנפיק רישיונות רכב כפולים ולהראות מתי בוצעה העברת הכותרת האחרונה

  • מכירת רכבים שלא עברו בדיקה – ניתן למכור רכבים שלא עברו בדיקה רק ליחידים לאחר טסט שנתי, אך ניתן למכור רכבים שלא נוסו גם לסוחרים מורשים.

  • טופס העברת בעלות רכב ללא בדיקה – לא נבדק, אי אפשר להעביר בעלות ברכב לאדם פרטי בדואר.

  • העברת בעלות על רכב אספנות שלא נבדק – רכבי אספנות שלא נבדקו יכולים להעביר בעלות במשרד הרישוי, תורים ארוכים דורשים הגעה מוקדמת ובזבוז זמן יקר. ניתן למכור – רכבים לסוחרים מורשים ללא המתנה במקום.

  • רכבים שלא עברו טסט יותר מחצי שנה – רכבים שלא עברו טסט מעל חצי שנה אינם יכולים להעביר בעלות, וניתן למכור את הרכב שלא נבחנה לסוחר מורשה.

קניית רכבים ללא טסט – מידע נוסף

הנחיות משרד התחבורה לעדכון המבחן ברורות, ומי שלא עומד בדרישות לא יכול לעלות על הכביש ברכבו. עם זאת, ישנם גם אנשים שבכוונה לא מעדכנים את הטסטים בגלל שהם כבר לא מעוניינים ברכב, או חושבים שלא יעברו את הטסט בגלל שהוא פגום או ישן מדי.

לפי נתוני משרד התחבורה, מי שינהג במכוניות מבלי לעדכן את הבדיקות ייקנס באלפי שקלים. עוד הודיע המשרד כי אסור למכור או להעביר רכב אם רישיון הנהיגה אינו תקף.

במקרה כזה, כאשר אתם כבר מרגישים שהרכב בשלבים סופיים ולא רוצים לעשות בדיקה חוזרת, ישנן חברות לפירוק רכב שמוכנות לקנות את הרכב מהבעלים. הם מצדם מפרקים את הרכב לחלקים ומוכרים אותו לפי מצבו ומידת התקינות שלו.

אם אינכם רוצים לבצע בדיקה בהצלחה, ייתכן שחברת פירוק רכב תוכל לקנות מכם את הרכב. זה מפרק את המכונית, ומוכר את הביטים בהתאם למצבם.

מכירת רכבים לא בדוקים בישראל במכירת רכבים שלא עברו בדיקה, העברת הבעלות על הרכב לא מתבצעת בדואר כפי שהורגלנו, אלא רק דרך משרד הרישוי. עם הגעתו למשרד הרישוי האזורי, על הרוכש לחתום על טופס המציין כי ידוע לו כי רכש רכב שלא נבדק וכי הוא מבין את ההשלכות והמגבלות הנובעות מכך.

בקניית רכב בישראל, על הרוכש להציג טופס חתום על ידי המוכר המציין כי ידוע שלא בוצעה בדיקה לרכב. אסורה מכירת רכבים ללא בדיקה. על טופס זה להיות חתום על ידי המוכר ויש להגישו במקום הרכישה יחד עם כל שאר המסמכים הדרושים. אישור להעברת בעלות על הרכב ניתן לקבל רק לאחר חתימת טופס זה.

למידע נוסף בנושא של רכבים ישנים ללא טסט נא לגלוש לאתר

לפי הסטטיסטיקה, לקוחות פרטיים בדרך כלל לא קונים רכבים ללא בדיקה. זה הגיוני כי אי אפשר לנהוג ברכבים ישנים ללא טסט וביטוח, וכאשר אדם קונה רכב חדש, הוא מעדיף לקנות אותו אם מתקיימים כל הדרישות. לעתים קרובות זה נעשה על ידי חברות פירוק רכב, המשתמשות במכוניות כדי לסחור בחלקים ובברזל.

איך עסקים יכולים לעזור בפירוק רכבים? החוק היבש קובע כי רכב שיחרוג בשלושה חודשים או יותר במועד בו יש לבצע טסט של הרכב לא יוכל להעביר בעלות. מאידך, אדם בעל רישיון סחר מטעם משרד הביטוח והתחבורה המסחרי יכול לנהל בקלות את תהליך המכירה של הרכב ללא בדיקה. זה יכול לעזור לעבור בדיקות רכב ולתקן פגמים.

מי שלא בודק בכוונה תחילה יכול למכור את רכבו כתמיכה בשימוש בחלקיו כמפורט. נציג חברת פירוק רכב מגיע באופן אישי למקום חניית הרכב, בודק אותו ונותן הצעת מחיר. התשלומים מתקבלים במזומן, לפי הנחיות משרד התחבורה. את הקרוואן מייצרת החברה עצמה, וכולם מרוצים בסופו של דבר

בישראל הולך וגובר השימוש בחברות פירוק רכב. חברות אלו מפרקות מכוניות ומוכרות את החלקים לספקי ויצרני רכב. לפרטים נוספים – היכנסו לאתר של קונה רכבים לפירוק בלחיצה על הקישור.