מהם היתרונות של צ'אט בוט בפייסבוק?

פייסבוק מסנג'ר הפך בעשור האחרון לערוץ שירות לקוחות מעולה – באמצעות בינה מלאכותית, למידת מכונה, כלי אוטומציה לעסקים וצ'אט בוטים. עם פחות מ -1% מהחברות המשתמשות בפייסבוק כדי ליצור קשר עם לקוחותיהן זהו אחד הסודות השמורים ביותר והיתרונות התחרותיים הפוטנציאליים בשיווק הדיגיטלי כיום. היכולת להפעיל מודעות בפייסבוק מסנג'ר היא ברכה לחברות המתמודדות להשיג יותר נראות מול לקוחות פוטנציאליים מכיוון שמודעות פייסבוק מסנג'ר לא רק מגבירות את המודעות למותג שלך אלא גם יוצרות רשימות לקוחות כך שפלטפורמת השיווק של פייסבוק מסנג'ר שלך הופכת לקו ישיר. לתקשורת מותאמת אישית.

עם המשך הפיתוח של הבינה המלאכותית, יש לצפות לתרומה מוגברת של בוטים לשליח בתעשיית שירות הלקוחות. עסקים ימשיכו להשתמש בפייסבוק מסנג'ר כדי לשפר את חווית הלקוח ואת האינטראקציות העסקיות.

לעסקים

הרובוטים של Facebook Messenger הם דרך חסכונית להרחבת שירות הלקוחות ואוטומציה שיווקית. הם ידידותיים, נגישים וחוסכים זמן ללקוחות. אם אתה מותג גדול שמוצף בהודעות העברת הודעות פייסבוק, שילוב בוט בחשבון המסנג'ר שלך הוא דרך מצוינת לחסוך זמן וכסף בשירות הלקוחות.

במקום לשכור צוות תמיכה שיתמוך באנשים מסביב לשעון

תוכל להשתמש בבוטים של מסנג'ר כדי לענות על שאלות לקוחות באופן אורגני ומשעשע. בוטים אלה מבינים שאלות הקשורות לעסק שלך ויכולים לספק המון תשובות, עצות, עצות ושאלות נפוצות, והם יכולים אפילו להפנות משתמשים לאתרים ספציפיים למידע נוסף. בוטים לשליח הם מיידיות ויקרות ערך בעולם שלנו.

בתקשורת לקוחות בזמן אמת

צ'אט בוטים עוזרים ללקוחות למצוא את מבוקשם ולהעריך הצעות שונות. Chatbots פועלים כפורטל שירות לקוחות המאפשר לך להקצות משאבי אנוש למשימות אחרות ולאסוף מידע רב ערך אודות המוצר או השירות שלך. הצ'אט בוט שלך נותן לך דרך אישית, פרטית ונגישה לתקשר עם הלקוחות שלך.

מחקר מקרי מראה כי ציריך ביטוח רשמה 765 אינטראקציות עם לקוחות בבריטניה, עלייה של 20 אחוזים תוך שישה שבועות עם הצ'אטבוט זארה, מכיוון שהם הפכו את תגובות הסוכנים לאוטומטיות.

בוטים פעילים בפלטפורמות כמו Kik ו- Facebook Messenger יכולים לסייע לחברות להגיע ללקוחות חדשים אליהם הם לא רוצים להגיע באמצעות דוא"ל או טלפון

מכיוון שפייסבוק רוצה למשוך כמה שיותר משתמשים למסנג'ר שלה, היא זורקת המון תמיכה בשירות לקוחות משלה על ספקי Bot ומסנני בוט.

אתה יכול להגדיר את צ'אט הבוט של Facebook Messenger שלך

כדי לעזור בשירות לקוחות. במקום רשימת מיילים קרה שבה יש לך רשימת ספאם של לקוחות ממורמרים, בוט של פייסבוק מסנג'ר יכול להיות הזדמנות חמה ומזמינה. Chatbots של פייסבוק מסנג'ר הם תוספים המשתלבים בערוצי התקשורת של אתר האינטרנט שלך.

זה מאפשר ללקוחות ליצור אינטראקציה עם העסק שלך בכל עת עם אותה חווית מדיה עשירה מותאמת אישית שהם מקבלים מאפליקציית Facebook Messenger שלהם

תוכל גם להשתמש בבוטים של FB Messenger כדי לספק הצעות, תמריצים ומודעות ללקוחות בפייסבוק. בוט המסנג'ר שלך יכול לאסוף נתוני העדפות לקוחות בהתבסס על שיחותיו עם משתמשים.

באמצעות נתוני העדפות לקוחות

Bot Messenger שלך יכול לאסוף מסרים שיווקיים ולהציע מסרים פרסומיים ותכנים הרלוונטיים לתחומי העניין של המשתמשים. תוכן מותאם אישית מציע מסר שיווקי מעל הממוצע. אחד מצ'אט בוטים החשובים להגדלת ההמרה תעריפים הם הודעות שהוגדרו מראש הנכתבות ומתוכננות מראש.

צ'אט בוטים יכולים גם להועיל אם החברה שלך משתמשת בהם כדי ליידע את הלקוחות ולפשט את תהליך הכניסה. צ'אט בוט יכול לשאול שאלות ולאסוף תשובות על סמך מה מופיע במסלול שהלקוח מחפש.

צ'ט-בוטים רב לשוניים מתוכנתים לענות על שאלות בשפת הלקוח

Chatbots יכולים לסייע למותגים להדריך את הלקוחות למקום הטוב ביותר כדי למצוא את המידע הדרוש להם ולקבל החלטות מושכלות. צ'אט בוט יישום יכול לעזור להבין מה הם לקוחות ואינם, על מנת לקבל מידע שניתן להשתמש בהם כדי לדחוף אותם למטה משפך ההמרות.

החברה שלך יכולה להשתמש בבוטים רב לשוניים

כדי להגיע לשווקים חדשים ולהרחיב את טווח ההגעה. Omni-Channel- Chatbots "תמיכת העברת הודעות All-channel מאפשרת ללקוחות לתקשר עם עסקים באמצעות מספר ערוצים ופלטפורמות כגון פייסבוק ואתרים, לחוויית שירות משופרת.

קריטי לחברות לשלב את Facebook Messenger שלהם אסטרטגיית שירות לקוחות

כדי להפוך שיחות לאוטומטיות ולהקדים את המתחרים. כעת, כאשר אתה מבין את החשיבות של שילוב בוטים מבוססי מלאכים מבוססי AI באסטרטגיות שירות הלקוחות שלך, השתמש בהן כדי להאיץ את צמיחת העסק שלך.

כיום, בוטים הם כל כך מתקדמים שאפשר להשתמש בהם כדי להעפיל לידים, לשפר המרות ולבצע מכירות. אם יש לך שאלות כיצד בוטים יכולים לספק חווית לקוח מדהימה, אנא צור קשר עם המומחים שלנו.

לצ'אט בוטים יש גישה להיסטוריה של האינטראקציות שלך עם החברה על מנת לספק חוויה אישית יותר

עם צ'אט בוט, אין זה סביר שמומחה לשירות לקוחות יהיה המספרה שלך, שמור עליך. אהבה וחיים פרטיים, או שתתנהג כפסיכולוג של אנשים שמתקשים להיפתח. במקום זאת, צ'אט בוטים מציעים חוויה מותאמת אישית מכיוון שיש להם זמן להכין את השיחה מבלי להבין את ההקשר של השיחה שלך.

שיחות הן רחוב חד כיווני, ולפעמים הלקוח שלך רק זקוק לדחיפה קטנה כדי להשלים רכישה. אם המשתמש אינו זה שיוזם את השיחה ב- Facebook Messenger, הצ'אט בוט שלך יכול לעשות זאת לפי הצורך.

אם אתה בטוח שלא תקבל את ההטבות שעליהן דיברנו אם תשתמש רק בנציגי שירות לקוחות

זה בגלל שהם לא יכולים לבצע את אותן המשימות כמו צ'אט בוט. כל המידע שהלקוח צריך לדעת, הצ'אט בוט שלו יכול לשלוח לו הודעות רלוונטיות והתראות על סמך שיחות קודמות ותגובות משתמשים.

תפריט נגישות