
הזמנת מוניות ושליחויות
במאמר זה, נבחן את האפליקציות הטובות ביותר עבור שירותי מוניות ושליחויות.
האפליקציה הראשונה בה נדון היא Uber. Uber הוא שירות רכב מבוסס סמארטפון שמחבר אותך עם נהג שיכול לקחת אותך ליעד שלך על ידי הצעת מחיר עבור התעריף לפני שאתה מבקש את הנסיעה. לאפליקציה יש גם אפשרות לפצל תעריפים עם חברים, וזה נוח למי שמטייל בקבוצות ולא רוצה להתמודד עם מזומן בדרך חזרה.
מהן האפליקציות הטובות ביותר לקבלת שירות מוניות או שליחויות באמצעות הטלפון החכם?
ישנן אפליקציות רבות המציעות שירותי מוניות ושליחויות. חלק מהפופולריים שבהם הם גט טקסי הישראלית, Uber, Lyft ו-Curb. אפליקציות אלו מספקות מגוון רחב של שירותים ממוניות ועד משלוחי מזון. הם גם מספקים תכונות שונות כמו מעקב אחר מיקום הנהג, הזמנת נסיעות לפי דרישה לאנשים עם מוגבלויות וכו'.
האפליקציה שמציעה את שירות המוניות הטוב ביותר היא Uber מכיוון שהיא מספקת מגוון רחב של סוגי מכוניות ונהגים עם כישורים שונים לבחירה. יש לו גם תכונות כמו מעקב אחר מיקום הנהג והזמנת נסיעות לפי דרישה לאנשים עם מוגבלויות.
אפליקציה ישראלית לשירות הזמנת מוניות ושליחויות הטובה בישראל הינה – Gett (גט טקסי בעבר)
גט (Gett) המוכרת גם בשמה הקודם, גט-טקסי (GetTaxi) היא חברה ישראלית ואפליקציה לשירות הזמנת מוניות ושליחויות דרך טלפון חכם. השירות פעיל בישראל, אנגליה, ארצות הברית, ורוסיה.
גט נוסדה בשנת 2010 והפכה לחברה הראשונה שהציגה הזמנת מוניות באמצעות אפליקציה לנייד. מטה החברה נמצא בתל אביב, ישראל ופועל בלמעלה מ-100 ערים ברחבי העולם. Gett שיתפה פעולה עם חברות אחרות כגון Apple ו- Lyft כדי לספק שירותים.
אפליקציית המוניות משתמשת במיקום שלך כדי לחבר אותך עם נהגים בקרבת מקום. אתה יכול להשתמש בתכונת הצ'אט כדי לארגן איסוף ולבצע תשלום, כמו גם לספק משוב ועדכוני סטטוס עדכניים לגבי בקשות. מייסד חברת Getty Gataxi Systems Ltd, המוכרת את המותג Gett, ומפתח האפליקציה הוא רועי מור.
Gett היא אפליקציית נסיעה גלובלית עם למעלה מ-16,000 מוניות בארצות הברית, ישראל, בריטניה ורוסיה. האפליקציה היא שירות מבוסס מיקום המאפשר לנהגי מוניות ולנוסעים לתקשר זה עם זה ישירות, כולל תיאום איסוף, ביצוע תשלום ומתן משוב. המייסדים של חברת Giti Gataxi Systems Ltd, המוכרת את המותג Gett, הם המפתחים
האפליקציה, GetTaxi, הושקה ב-2010 והפכה במהרה לפופולרית להזמנת מוניות. בשנת 2015 התרחבה פעילות האפליקציה כדי לאפשר הזמנת שליחים ו-Gett הוא כעת המותג הנוכחי שלהם. מאז הרחיבו את עסקיה לכלול שליחים. החברה שינתה את המיתוג שלה כדי לשקף את ההתרחבות הזו, והיא נקראת כעת Gett.
במאי 2016 השקיעה קבוצת פולקסווגן 300 מיליון דולר ב-Gett. בדצמבר 2018 דווח שפולקסווגן צפויה למחוק השקעה זו.
בשנה שעברה, Gett רכשה 200 מיליון דולר Juno כדי להיכנס לשוק האמריקאי ולהילחם באובר. עם זאת, בשנת 2019 הודיעה Get כי תסגור את פעילותה של Juno, בין היתר בשל תקנות הממשל האמריקאי.
התחברו לשותפות עם Lyft ב-2019 וכשאנחנו כבר עברנו את 2020, הם ממשיכים לצמוח. הם גייסו 800 מיליון דולר (והערכה של כ-1.48 מיליארד דולר) ב2020.
חברת גט (בשמה הקודם – גט טקסי) מוכרת גם בזכות שירות הלקוחות המעולה שלה. טיפול מסור מובטח בכל שיחה על ידי נציגי החברה.
באתר שירות בקליק ניתן למצוא פרטים נוספים על גט טקסי שירות לקוחות.
אתר זה ידוע בשל כל השירותים המעולים שהוא מציע בחינם. ביניהם גם שירות של גט טקסי שירות לקוחות שבעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים ליצירת קשר עם חברת גט.
לפרטים נוספים היכנסו אל אתר שירות בקליק.
מהו שירות מוניות נייד?
שירות מוניות נייד הוא מונית שניתן להזמין ולשלם עבורה באמצעות אפליקציה בטלפון. האפליקציה תציג לכם את מיקום המונית הפנוי הקרובה ביותר ותאפשר לכם להזמין אותה.
היתרונות של שירות מוניות ניידים הם היותו נוח, משתלם וחוסך זמן. אתה לא צריך לעמוד בחוץ בקור ולחכות למונית או להתקשר למונית – במקום זאת, אתה פשוט פותח את האפליקציה שלך ומוצא את המונית הקרובה ביותר לידך.
שירות מוניות נייד הוא שירות המאפשר הזמנת מונית באמצעות אפליקציה בטלפון. הם זמינים במדינות רבות ברחבי העולם והם בדרך כלל זולים יותר ממוניות מסורתיות.
כיצד שירותי מוניות ניידות הם העתיד של תעשיית שיתוף הנסיעות והמשלוחים
חברת Iridesco Information, המספקת מידע על עתיד טכנולוגיית התחבורה, מתמקדת כיום בהשפעת שירותי המוניות הניידות בענף שיתוף הנסיעות והמשלוחים. החברה צופה כי עד שנת 2025, יותר מ-50% מכלל התחבורה הקרקעית תינתן על ידי שירותי מוניות ניידות.
שירותי מוניות ניידים משנים את הדרך שבה אנשים נוסעים ומבצעים משלוחים. עם שירות זה, אנשים יכולים להזמין נסיעה מהטלפון שלהם ולקבל אותו תוך דקות. שירות זה גם מאפשר למטיילים לבקש איסוף מיעד ליעד אחר בכל עת שירצו ללא צורך בהמתנה בתור או בתיאום מראש עם נהג.
החברה מתמקדת כיצד שירותי מוניות ניידות ישפיעו על עתיד התחבורה עד 2025. להלן דוגמאות לאופן שבו שירותי מוניות ניידים משפיעים על תעשיית הנסיעות והספנות: -שירות מוניות נייד עוזר להפחית את העומס בנמל התעופה – שדות תעופה ברחבי העולם צריכים לאפשר ליותר מוניות להיכנס למתקנים שלהם כדי לעזור להפחית את העומס בשדה התעופה. לאנשים קשה להשיגמהן האפליקציות ואתרי האינטרנט הטובים ביותר למוניות לנייד בשוק
שירותי מוניות ושליחויות באמצעות הטלפון החכם
הרעיון של שירות מוניות או שליחויות באמצעות הסמארטפון אינו חדש. עם זאת, זה הופך יותר ויותר פופולרי ככל ששירותים רבים יותר משתמשים בטכנולוגיה זו כדי לייעל את הפעילות שלהם.
זוהי דרך מצוינת עבור החברה לחסוך כסף על דלק ותחזוקת רכב.
שירותי המוניות והשליחים התפתחו כדי לענות על הצרכים של הלקוח המודרני. עם הסמארטפון, אנשים יכולים כעת להזמין נסיעה או שירות שליחים ישירות מהטלפון שלהם. הביקוש לשירותים אלו גדל באופן משמעותי בשנים האחרונות מכיוון שקל יותר ללקוחות למצוא אותם ולהזמין אותם בסמארטפונים שלהם. ישנן אפליקציות רבות זמינות המאפשרות למשתמשים למצוא מוניות ושליחויות בקלות ולבצע תשלומים בלחיצה אחת בלבד בטלפון.
בין אם אתה מחפש שירות מונית או שליחויות, אתה יכול להשתמש במכשיר הנייד שלך כדי למצוא אחד
מדוע שירות מוניות ושליחויות באמצעות הטלפון החכם כה פופולרי?
השימוש בסמארטפונים הגביר את הביקוש לשירותי מוניות ושליחויות. הסיבה לכך היא שזה מקל על הזמנת נסיעה גם כשאתה בדרכים. זה גם עוזר להימנע מבעיות כמו זמני המתנה ארוכים, נהגים שלא מגיעים וכדומה.
יתרה מכך, בשירותי מוניות ללא נהג, אין צורך להתמודד עם נהגים שלא מגיעים או נאלצים לחכות להגעת הנהג.
למידע נוסף אודות שירות הזמנת מוניות ושליחויות – גט טקסי gettaxi מומלץ לבקר באתר
מה עליך לדעת על עתיד יישומי שיתוף נסיעות?
העתיד של יישומי שיתוף נסיעות הוא אוטונומי. העלייה של מכוניות ללא נהג ומוניות אוטונומיות תשנה לטובה את הדרך בה אנו נוסעים ונוסעים.
מכוניות ללא נהג צפויות להיות זמינות לציבור בשנת 2020. שירות המוניות ללא נהג יוכל לאסוף אתכם מביתם, לקחת אתכם ליעד, ולאחר מכן להמשיך בדרכו לאסוף נוסע נוסף. זה יהפוך את הנסיעה היומית לנוחה הרבה יותר, מכיוון שלא יהיה צורך למצוא מקומות חניה או לדאוג לפקקים.