איך להגדיל את המכירות בחנות האמזון שלכם?

אי אפשר להתעלם מכך שדרך אחת להגיע ללקוחות פריים היא מילוי קריטריונים מסוימים כמוכר אמזון, שכן מוכר זכאי למלא את פריים. אתה יכול גם לזכות בקופסת קנה כדי להפוך את המוצרים שלך לזמינים באמזון. אם אתה רק מתחיל למכור, אמזון נותנת לך את ההזדמנות לזכות בקופסת הקנייה שיכולה להגדיל את המכירות שלך מהיום הראשון.

אם אתה תוהה כיצד לשפר את מכירות אמזון לעסק שלך, להלן כמה טיפים למכירות של אמזון שיעזרו לך. שמונה דרכים להגדיל את המכירות באמזון מלאות 13 טיפים למכירות של אמזון המכסים קידום אתרים, הרחבה בינלאומית ואופטימיזציה של רשימות.

מכירה באמזון מספקת לצרכנים חוויה עקבית ואיכותית

לכן יש לייעל את הרישומים והחיפושים שלך כדי להישאר תחרותיים ולהשתמש בכלים המעדכנים מוצרים מדי יום. בכל פעם שאתה זכאי לאמזון פריים, מוצרים ממומנים וחוויה עקבית ואיכותית, תוכל לשפר את התוצאות שלך בצעד פשוט כמו אמזון פריים בכל פעם שאתה זכאי לקופסאות קנייה, תגיות אמזון בחירה והטבות אחרות כדי לשפר את המכירות.

טקטיקות ה- SEO של אמזון סובבות סביב אופטימיזציה של חשבון ספק אמזון וערכי המוצרים שלך כך שהם יהיו גלויים באלגוריתם החיפוש A9 של אמזון

במילים אחרות, להיות בראש תוצאות החיפוש של מוצרי אמזון היא המטרה להגדיל את המכירות באמזון. להלן כמה מהדרכים הטובות ביותר להגדיל את המכירות של אמזון באמצעות אמזון כיועץ.

אמזון מצביעה על מילות המפתח האחוריות שלך

כדי לעזור לך למקם את רישומי המוצרים שלך בשאילתות חיפוש רלוונטיות, מה שמוביל ליותר מכירות. על מנת לייעל את רשימת המוצרים שלך ולהגדיל את מכירותיך באמזון, עליך לשפר את תמונות המוצר שלך. קונים באמזון רוצים לראות תמונות באיכות גבוהה של המוצרים שלהם.

הזמן

המאמץ והעלויות שהשקיעה החברה שלך בהקמת החנות המקוונת שלך יהיו לשווא אם המוצרים שלך לא יוצגו. העסק שלך צריך להתייחס לתיאורי מוצרים ולמילות מפתח המאפשרים לאנשים רבים יותר לראות את המוצר שלך ואת ההבדל בין האנשים שקונים את המוצר שלך ולא לשאר התמונות שלך.

ייעל את הרישומים שלך עם תמונות והעתקי מכירות מעולים כך שהלקוחות שלך ירצו לקנות את האמנות שהם קונים כשהם מבקרים ברשימות שלך

לא לקנות באמזון ולדחוף את הרישומים והמוצרים שלך לתוצאות חיפוש. כדי להגדיל את מכירות אמזון, עליך להקים אסטרטגיית מילות מפתח חזקה על מנת להבטיח שהמוצרים שלך ימצאו את מילות המפתח ארוכות הטווח שהלקוחות משתמשים בהן כדי לקנות. קח את הקפיצה לתמונות מוצרים שאוצרות עם קוביות לפי היררכיה של החלטות, ומוכרי אמזון יראו גידול גדול במכירות.

אם ערכי המוצר שלך אינם מכילים את מילות המפתח הנכונות לשאילתת קניות

סביר להניח שהן לא יופיעו בתוצאות החיפוש. אופטימיזציה של הרישומים שלך היא מורכבת, אך הגורם הראשון שמחפש אלגוריתם החיפוש של אמזון הם מילות המפתח שהקונה מחפש, לכן וודא כי היא מכוסה. שקול כיצד הלקוחות שלך מקלידים את מוצרי אמזון בשורת החיפוש והיכן ברצונך להתחיל.

מוכרים שרוצים לפרסם את המוצרים שלהם באמזון חייבים להציע את האפשרויות שבחרת במילות מפתח רלוונטיות התואמות את שאילתת החיפוש של הלקוח (התאמה מדויקת

התאמה לביטוי או התאמה רחבה). אם הצעת המחיר שלך תזכה, המוצר הממומן שלך יוצג בדף תוצאות החיפוש כדי למקסם את החשיפה והזדמנויות המכירה.

מוצרים ממומנים הם כלי ה- PPC של אמזון המאפשר לך להשתמש במודעות

קופונים ומבצעים אחרים כדי לשפר את מכירות המוצרים. למרות שזה עשוי להיראות כמו שימוש רב במוצר Pay-to-Play יכול לעזור לך להגדיל את המכירות שלך, לבנות דירוג אורגני לטווח ארוך, להגדיל את הביקורות ואת האינטראקציות של לקוחות באתר ולהגביר את מהירות המכירה שלך.

מוצרי שיווק במקומות שוק כמו אמזון

Etsy ו- eBay שונים ממוצרי פרסום באתר האינטרנט שלך. העלאת המוצרים שלך לראש תוצאות החיפוש של קונים היא נדבך חשוב נגד המתחרים שלך. אבל כדי להשיג זאת, אתה צריך אסטרטגיה לגרום ללקוחות נוספים להשאיר ביקורות אמיתיות ומועילות ברשימת המוצרים שלך.
למידע נוסף על קורס מכירות באמזון עליך לבדוק ב- rpgecom.com

כדי להגדיל את המכירות של אמזון ולמקסם את ההשפעה של פרסום המוצרים שלך, ודא שאתה מבין את היסודות כראוי. בין אם אתה עושה את הצעדים הראשונים לבניית האימפריה המקוונת שלך, מחפש דרך למכור יצירות אמנות בעבודת יד שלך או משלים מכירות באתר מסחר אלקטרוני משלך, השווקים המקוונים מציעים למוכרים את האפשרות למכור את המוצרים שלהם לקהל עצום ולהגדיל אותם. מכירות. לקבלת תובנות מומחים כיצד להגדיל את המכירות באמזון, ביקשנו משווקים וקמעונאים מנוסים את הטיפים המובילים שלהם.

אם אתה רוצה להגדיל את המכירות באמזון

עליך להבדיל את המותג שלך מתחרות, להגביר את מודעות המוצר ולפנות ללקוחות היעד שלך. המשמעות היא שהמוקד העיקרי של קמעונאים להתקדם הוא להבין כיצד להגדיל את המכירות באתר. המדריך הבא מציע תשעה טיפים פשוטים כיצד לעשות זאת בדיוק על ידי הצבת רווח במקום הראשון ומכירות אמזון במקום הראשון בכל אסטרטגיה.

אם אתה רוצה לזכות בקופסאות קניות

לבצע ביצועים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש ולהגדיל את מכירות אמזון, עליך לשמור על מחיר תחרותי עבור המוצרים שלך. זה לא אומר שאתה צריך למכור את המוצרים שלך מתחת לערך, אבל אתה צריך להציע מחירים תחרותיים.

קונים נוספים מגיעים לאמזון כי הם רוצים לקנות באינטרנט

מה שאומר שיותר אנשים קונים את המוצרים שלך. לכן אמזון ושווקים מרכזיים אחרים הציבו דרישות מינימום לתמונות המוצר. הצרכנים אומרים שתמונות המוצר חיוניות, והביקורות מראות שמידע חשוב מגיע ממוכרים.